Saturday, February 28, 2009

Sabtu Yang Hitam

Sudah 7 jam berlepas tetapi saya tidak tahu apakah yang sedang saya buat di sini? Sepatutnya sibuk sangat kerana masa ini ialah "peak time".

Tetapi saya duduk di depan komputer memandang monitor, membaca laman web dan juga blog. Di rumah bukankah lebih selesa, kenapa saya masih di sini macam orang yang telah makan tak ada kerja lain untuk buat!

Sekarang keadaan saya bagaikan zaman manusia yang masih ada hamba. Bekerja tanpa gaji! Kejamnya saya punya atasan.

Semua orang ingat bahawa Sabtu lepas ialah sabtu hitam kerana api yang menghaguskan rimba rimba di Victoria. Hari ini ialah Sabtu yang gelap bagi saya.

Cepatlah pukul 5.30pm! Saya mahu balik ke rumah!!

p/s: Lama tak gunakan BM, sudah berkarat! Haha!

1 comment:

Raymond Chew said...

Mengapa tiba-tiba nak guna BM leh? Sangat ridu m'sia kah? atau u tak mau boss tengok..haha

P/s: BM kau masih boleh tahan lah..tapi tak tahu cakap boleh tak..hehe